blank
Підписання декларації кампанії “Я ЗА ВЕЛО”

Артем Романюков разом з командою ДемАльянс Дніпро підписав сьогодні декларацію Кампанія “Я ЗА ВЕЛО”. Це перелік пунктів для розвитку місцевої велосипедної інфраструктури, який створила коаліція з профільних організацій, які розвивають велорух в Україні.У разі обрання ми маємо всіляко сприяти виконанню всіх десяти пунктів декларації.

“Я відкрито і публічно заявляю про те, що в разі моєї перемоги на місцевих виборах у жовтні 2020 року, з першого дня роботи буду активно діяти для розробки, затвердження і втілення конкретних рішень, які покращують якість життя мешканців нашої громади  та сприяють розвитку велосипедного транспорту. Ці рішення перелічені нижче:

  1. Запровадити у складі виконавчої гілки міської влади посаду міського уповноваженого з велосипедного транспорту (“велосипедний офіцер”) та/ або сектор розвитку велосипедного транспорту із належними повноваженнями, та забезпечити відбір на цю посаду на конкурсних засадах особи, яка знається на темі велосипедного руху і буде дієвим координатором велосипедних проектів у міській владі та контактною особою для активістів і й громадських організацій.
  2. Розробити та затвердити стратегічний документ з розвитку велотранспорту (“Велоконцепція”) та міську цільову програму розвитку велотранспорту, а у випадку, якщо такі документи вже існують, забезпечити їх імплементацію в передбачені терміни шляхом виділення місцевих бюджетних коштів або залучення додаткових державних, міжнародних тощо.
  3. Ініціювати і забезпечити створення й розвиток вело-пішохідних зон, зокрема появу нових вулиць та площ, вільних від автомобільного руху, періодичне або постійне перекриття центру міста та зелених зон від руху автомобілів, створення рекреаційних вело-пішохідних доріжок, та інші подібні заходи.
  4. Забезпечити встановлення зручних та безпечних стійок для зберігання велосипедів (велопарковки) біля міської ради, її управлінь, комунальних підприємств та інших комунальних закладів. У випадках, коли такі стійки вже існують, на прохання велосипедних активістів організувати їх обстеження, опитування користувачів, та, у разі потреби, провести їх оновлення, переміщення та/або розширення.
  5. Ініціювати виділення не менше 5% коштів на будівництво велосипедної інфраструктури від передбачених у місцевому бюджеті ресурсів на будівництво, ремонт та утримання доріг. Також сприяти виділенню окремих коштів на популяризацію велосипеда як транспорта.
  6. При реконструкції та капітальному ремонті вулиць забезпечити дотримання державних будівельних норм (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»), відповідно до яких облаштування велосипедної інфраструктури є обов’язковим,  а також врахування державних технічних стандартів (ДСТУ 8906:2019 “Планування та проектування велосипедної інфраструктури. Загальні вимоги”) задля облаштування безпечної та комфортної веломережі.
  7. Сприяти професійному навчанню та підвищенню кваліфікації працівників транспортних управлінь щодо планування, проектування та будівництва велосипедної інфраструктури. 
  8. Визначити безпеку руху і нульову смертність (Vision Zero) на дорогах як пріоритет своєї роботи, зокрема, не підвищувати швидкісні ліміти на вулицях, та підтримувати швидкість у населених пунктах 50 км/год, працювати над аналізом причин ДТП з тяжкими наслідками у місцях концентрації ДТП, сприяти встановленню камер автоматичної фіксації порушень ПДР.
  9. Сприяти роботі з розробки Національної велосипедної стратегії з боку мого населеного пункту, зокрема через допомогу у зборі та аналізі даних, підготовці пропозицій, беручи участь у робочих групах. 
  10. При розробці проектів міської інфраструктури обов’язково враховувати затверджені стратегічні документи, що містять бачення та конкретні заходи щодо сфери міської мобільності, такі, наприклад, як Стратегія розвитку міста, Концепція інтегрованого розвитку, План сталої міської мобільності та ін.

В інтересах суспільства та громади, над цими заходами обіцяю працювати публічно та прозоро, в тісній співпраці з громадськими організаціями, засобами масової інформації, а також координувати зусилля з усіма представниками місцевої влади, незалежно від посад, партійної приналежності та особистих симпатій. Даю свою згоду на публікацією підписаної мною Декларації “Я ЗА ВЕЛО”, а також громадський контроль і моніторинг згідно з діючим законодавством України.”

* на сайті наведено офіційну версію тексту декларації “Я ЗА ВЕЛО”, автором якої є Українська велосипедна мережа.